Dbanie o zdrowie. Proste triki

Konopna Farmacja 03 mar, 2017 blog 0 Trafienie: 133

Każdy z nas chce być zdrowy, przy minimalnym wysiłku, jednak nasz tryb życia na to nie pozwala. Ciągły stres, pośpiech, złe odżywianie, brak ruchu to najważniejsze nasz błędy, jakie popełniamy. Narzekamy na brak czasu, na to, że przez pracę nie możemy zadbać o siebie. Dlatego warto zacząć od komfortu w miejscu, w którym spędzamy najwięcej czasu.

Dbanie o zdrowie- od czego zacząć?
Jeżeli pracujemy siedząco przed komputerem, często dokuczają nam bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi lub inne przykre dolegliwości. Zadbajmy więc o dobry fotel, który będziemy mogli regulować do naszych potrzeb oraz by praca na nim odbywała się dynamicznie, czyli żeby fotel ruszał się razem z nami. Ekran monitora również jest bardzo ważny. Nie mamy jednak wpływu na to, jaki monitor zakupi nasza firma, ale możemy pomóc sobie dzięki dostosowaniu odpowiedniej odległości oczu od ekranu lub jeśli musimy to również dzięki okularom bądź szkłom kontaktowym.

To, co zjadamy w pracy, również jest ważne. Drugie śniadanie często kończy się czymś niezdrowym lub całkowicie zapominanym przez pracowników. A to błąd. Musimy jadać regularnie i odpowiednio do naszej pracy. Jeżeli pracujemy ciężko fizycznie nasze zapotrzebowanie energetyczne jest o wiele większe niż dla osób pracujących na siedząco.

Aby pracować wydajnie i mieć siłę po powrocie do domu ważne jest abyśmy się relaksowali. Każdy z nas odpręża się inaczej, jeden czyta książkę, inny wychodzi na spacer, jednak ważne jest abyśmy poświęcili czas tylko sobie każdego dnia.

By być zdrowym, nie możemy zapomnieć o działaniu, jakie ma na nas woda. Bóle głowy, suchość oczu, bóle stawów, osłabienie i zmęczenie, problemy z trawieniem to tylko niektóre dolegliwości braku wody. Dlatego pijmy minimum 2 litry wody dziennie, aby nasz organizm mógł funkcjonować jak najlepiej.
Sport to zdrowie. Wiemy o tym od dawna, ale ciężko nam w to uwierzyć. Zostało jednak udowodnione, że dzięki aktywnościom fizycznym jesteśmy mniej zestresowani, bardziej szczęśliwi, a przy tym zdrowsi. Dlatego warto 3 razy w tygodniu przynajmniej pół godziny poświęcić na niewielki trening.
Oto pięć prostych sposobów, dzięki którym staniemy się zdrowsi. Wystarczy każdego dnia zrobić mały krok w tym kierunku, a po miesiącu zobaczymy ogromne efekty.

Komentarze

Zostaw komentarz